Subject: Meeri tee 5 ja 7, Rõhu küla, Tartu linn, Tartu maakond
From: Mölder Roland <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Dec 2023 11:02:52 +0200

Tere!

Projekteerime Meeri tee 5 ja 7, Rõhu küla, Tartu linn, Tartu maakond
õhuliini asendamist maakaabliga.

Osa tulevast maakaablist jääb avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse.

Lisasin manusesse kooskõlastamise avalduse koos projekti dokumentidega.

Kas saaksite palun projekti kooskõlastada.

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija/Geodeet

Mobiil: +372 5260354

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, 61713 Tartumaa, Eesti

Palun külasta meid:  <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.